HEP DANI_ALKE KAMICAK mel PM SOLAR

Gradonačelnik Bulj pohvalio službe, a ukorio neke ugostitelje

Autor/ica
Objavljeno: 17 kolovoza, 2024
MIRO BULJ

Gostujući u programu Hit radio gradonačelnik Grada Sinja Miro Bulj pohvalio je angažman svih dežurnih i gradskih službi koje su u proteklim danima brinule o sigurnosti građana Sinja i gostiju, te urednosti gradskih ulica.

‘Krenut ćemo od hitnih službi, zdravstvenih službi, preko vatrogasaca, do Čistoće, djelatnika koji su odradili ogroman posao. Svaku večer je bio mnoštvo ljudi, smeća, naravno da ostaje iza toliko ljudi svega – bilo je svako jutro sve čisto. Na sam dan procesije poglavito je bilo sve uredno. I danas sam prošao gradom, vidio sam da je sve u redu.’

Bulj kaže da mu je nadbiskup Zdenko Križić zahvalio na urednosti grada za vrijeme procesije:

‘I sam nadbiskup Križić je rekao da nikada u središtima gradova gdje su bile procesije nije bilo tako dostojanstveno, produhovljeno. Nigdje nije bilo glazbe, točno onako kako je naloženo, svi su to poštivali, tako da je Sinj ostavio dobar dojam prema našim hodočasnicima. Moram pohvaliti i našu tvrtku Kamičak, koja je zajedno s policijom dežurala cijelom trasom kuda je prolazila procesija, nijedno vozilo nije bilo parkirano. Nije bilo lako to održavati kada imamo stotine tisuća ljudi i vozila.’

Zamjerku je gradonačelnik Bulj uputio tek nekim ugostiteljima:

‘Imamo jedan problem na kojega sam upozoravao i upozoravam, mahinalno dizanje cijena. Ne svih ugostitelja, drugi su bili principijelni, a neki nisu ostavili dobar dojam. Ako gost ode nezadovoljan, ako nešto što bi trebalo koštati 20 eura u jednom trenutku dođe na 100 eura, naravno da to nije dobro. Ne bi bilo čudno da ti ljudi dogodine ne dođu.’

Gradonačelnik je kazao da cijene trebaju biti usklađene, jedinstvene, a ne kako kome padne na pamet. Bulj se nada kako će se ovaj problem dogodine riješiti, pogotovo jer je Grad sa svoje strane izišao u susret omogućivši ugostiteljima neograničeno radno vrijeme:

‘I nije lako to podnositi ljudima unutar gradske jezgre, hvala i njima na strpljenju što su izdržali, premda su imali prigovore i to je prirodno. Ali, mi moramo jednostavno grad Sinj oživjeti, moramo nastaviti raditi. Sve što je dobro, odneseno je s ljudima. Najbolji promotor Grada Sinja su ljudi koji su bili u gradu, sve dobro što su odnijeli dogodine će se multiplicirati, zasigurno će ta reklama odzvoniti u njihovim kućanstvima, u kafićima gdje sjede, na radnim mjestima.’

ferata@ferata.hr
0997370409