Dušan Žanko: Velikan koji je proslavio Sinj diljem svijeta, a Sinjani ga zaboravili
Sinjski velikani (3) U Sinju je u studenom 1993. godine održan veliki...
Turističke zajednice grada Sinja, Trilja, Vrlike te općine Dugopolje i Klis zajedno su se prijavile na Javni poziv Hrvatske turističke zajednice za kandidiranje promotivnih kampanja sustava turističkih zajednica i nacionalnih strukovnih udruga u turizmu za opće oglašavanje turističke ponude destinacije u 2018. godini.
Ukupni planirani troškovi promotivne kampanje, su 158.303,76kn, od kojih će HTZ sufinancirati 80%, TZ Splitsko-dalmatinske županije 15,78%, a prijavljene turističke zajednice zajedno, preostalih 4,22% iznosa. Oglašavanje je planirano na specijaliziranim turističkim portalima, u tiskanim medijima, billboard-ima, putem Google AdWords kampanje te novog medija digitalnih citylighta na najatraktivnijim lokacijama u Splitu, Rijeci, Zagrebu i Osijeku.
Turističke zajednice grada Sinja, Trilja, Vrlike i općine Dugopolje i Klis su uključene u strateško važan projekt Udruženog oglašavanja u 2018. godini u kojem je TZ grada Sinja nositelj oglašavanja destinacije ‘Dalmatinska zagora – splitsko zaleđe’, a sve s ciljem poticanja razvoja atraktivne i konkurentne destinacijske ponude koja turistima nudi posebne i autentične turističke proizvode.
Sinjski velikani (3) U Sinju je u studenom 1993. godine održan veliki...
Za kraj ovih slavonskih priča gdje su glavni protagonisti oni čiji su...
Obrt Splendor iz Dugopolja traži djelatnice za honorarni, cjelogodišnji rad čišćenja (sobarice)...
Nakon Bizovca i obitelji Baković, sljedeće odredište putovanja i slavonskih priča bio...
Sinjski velikani (2) U parku uz Šetalište Alojzija Stepinca u Sinju, u...
Mnogi su Sinjani i Cetinjani svojim djelovanjem ostavili neizbrisiv pečat u različitim...